خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/19 - 13:16
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
وحیدی:

مجبوریم موضوعات حوزه آبفا را تا سطوح کارشناسی پیگیری کنیم/ لزوم اخذ ماده 23 برای بافت تاریخی جاجرم

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی از پیگیری موضوعات حوزه آبفا خبر داد و گفت: اخذ ماده 23 برای بافت تاریخی جاجرم ضرورت دارد.

محمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه‌ملت با اشاره به برگزاری جلسه بررسی مشکلات پروژه‌های عمرانی شهرستان جاجرم، تصریح کرد: بافت تاریخی جاجرم را اگر مردم به خوبی نمی‌شناسند بخشی از این عدم شناخت را باید ما پاسخگو باشیم و اگر مطالعاتی توسط میراث انجام شده باید در اختیار بگذارد تا برای آن ردیف ملی اخذ کنیم و راهی برای تولید ثروت در شهرستان باشد.



عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مدیر کل آبفای استانی را 5 بار به دیدار وزیر نیرو بردیم اما موضوعات به خوبی پیگیری نمی‌شود و مجبوریم تا سطوح کارشناسی موضوعات را پیگیری کنیم که این موضوع قابل قبول نیست و نمی‌دانیم چه اتفاقی در تابستان برای استان می‌افتد.



نماینده مردم 5 شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انتظار داریم مسئولیت اجتماعی حداقل برای کارکنان آلومینا انجام شود و از این پس نیز باید نیروی انسانی این کارخانه باید به صورت بومی باشد. 15 درصد حقوق قانونی معادن تعریف شده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 359664
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار